football jerseys wholesale | Authentic Jerseys Wholesale | sports jerseys wholesale | football jerseys wholesale | throwback nba jerseys | Wholesale Soccer jerseys | chinese wholesale jerseys | Cheap Jerseys | Cheap NFL Jerseys

Мовні студії вивчення англійської мови

  • +38 096 919 88 41
  • +38 066 380 67 86

Більшість батьків задаються питанням, як почати вивчення мови? Пам’ятайте, діти знайдуть будь-яку можливість, щоб провести більше часу зі своєю мамою. Увімкніть кмітливість і знайдіть цьому явищу правильне застосування. Дітям завжди цікавіше щось пізнавати в грі, особливо у віці від 3 до 7 років. Саме тому вам пропонується навчати свою дитину у вигляді гри. Так вона краще запам’ятає, адже дітям подобається слухати, спостерігати, повторювати, співати і т.д. За допомогою віршів, пісень і казок діти здатні збільшувати свій словниковий запас швидкими темпами. Завдяки постійним прослуховуванням і повторенням, діти навчаються краще і правильній вимові. Пісні мають особливу граматичну структуру, яку діти відмінно уловлюють і запам’ятовують. До 6 років будь-яка дитина, немов губка, здатна вбирати в себе інформацію, головне, щоб вона була корисною.

Коли малюк зможе сам сформулювати ціле речення англійською мовою, його захопленню не буде меж. Він відчує радість і гордість. Під таким впливом він захоче пізнавати все більше і прагнутиме до нових відкриттів. Використовуйте різні методики вивчення, щоб освітній процес не був рутинним. Він почне застосовувати різні вирази в повсякденному житті, що піде йому на користь.

При розширенні словникового запасу варто відразу звернути увагу на вивчення дієслів. Володіючи великим запасом дієслів, діти починають все більше розуміти сенс висловлювань англійською мовою. Потрібно почати з найпростіших слів, наприклад, назва квітів веселки або фруктів. Деякі звуки в словах можуть здатися дуже складними для малюка, тому спробуйте застосувати асоціативний метод, щоб дитина могла підключати різні види пам’яті для вивчення. Такий метод вважається найефективнішим, поки малюк не навчиться читати іноземною мовою.

Рекомендації для навчання дітей англійській мові:

1. Зробіть англійську частиною вашого повсякденного життя

2. Дивіться мультики, дитячі телепередачі англійською мовою.

3. Читайте казки англійською перед сном дитині.

4. Надихайте і мотивуйте малюка.

5. Не варто занадто часто критикувати і лаяти його, зверніть увагу на його кращі сторони.

6. Домагайтеся постійної зацікавленості.

7. У вивченні мови важливо дотримуватися витриманості і не тиснути на малюка.

8. Підтримуйте постійне спілкування англійською мовою.

9. Пам’ятайте, що діти швидко втомлюються або їм стає нудно. Не перевтомлюйте дитину.

10. Намагайтеся зробити свої уроки регулярним заняттям.

Вивчення англійської абетки. Одним з важливих чинників для ефективного вивчення алфавіту є мотивація. Це повинно бути присутнім як у матері, так і у малюка. Має бути спільна зацікавленість. Процес залучення уваги до вивчення можна реалізувати по-різному.

Найкращий спосіб – це заохочення. Наприклад, при виконанні якогось завдання ви даруєте дитині прогулянку в парк атракціонів. Варто відзначити, що не потрібно заохочувати чимось матеріальним, так як подальші перспективи вивчення впадуть і малюк почне щось вимагати від вас.

Ще одним способом для вивчення вважається безпосередньо ваша участь у ролі учня. Ви можете вчити алфавіт з вашим малюком, надаючи всьому цьому грайливий стиль. Ваші висловлювання в грайливій формі можуть бути такими, як: «Вау, ви тільки гляньте на це, адже сьогодні чемпіоном змагання стає буква «А». Давайте ж подивимося, хто сьогодні зайняв друге почесне місце, невже це буква «В»». Ви можете внести свою родзинку в гру, посилаючись на інтереси та хобі вашого дитя. В цьому плані вивчення мови нічим не обмежується, адже можна вигадувати різні віршики, приказки, правила, малювати таблички і плакати, будувати з кубиків і т. д.

А зараз ми з вами та вашою дитинкою будемо прокидатися англійською мовою. Якщо ваш рівень знань невисокий, ви можете навіть приклеїти написані чи надруковані вислови біля ліжечка, щоб було легше їх згадати. Бажано кожного дня додавати новий вислів. Ото ж, Доброго ранку!-Good morning! Ти вже прокинувся(лася)?-Are you awake? Що тобі наснилося? – What dreams did you have? Як ти спав(ла)? – How did you sleep? Прокидайся! – Wake up! Соня – Sleepyhead! Відкривай оченятка – Open your eyes Дивись, як світить сонечко! – Look, the sun is shining! Я знаю, що ти ще хочеш поспати, але вже час прокидатися – I know that you want to sleep, but its time to wake up. Давай я допоможу тобі встати – Let me help you to get up! Давай вмиємося і почистимо зубки – Lets wash yourself and brush your teeth. Зубна паста – Toothpaste Зубна щітка – Toothbrush Рушник – Towel Ти маєш чистити зубки 2 рази на день – You must brush your teeth twice a day. Давай розчешимося – Lets brush your hair. Після того як почистиш зубки будемо снідати – When you finish brushing your teeth we will have breakfast. Давай швидше! – Hurry up! Одягни це плаття – Put on this dress, please. Зніми піжаму – Take off your pyjamass. Перевдягнися – Сhange your clothes.

Ділюсь деякими правилами, як поводити себе батькам, вихователям, вчителям, щоб за допомогою відчуття успіху позитивна мотивація у дітей зростала:

1. Вчіть дитину, тому що це — честь і задоволення для вас. Дитина обов’язково відчує, що вчити і вчитися — це діяльність, яка приносить радість обом, — і вчителеві, і учневі. Ніколи не займайтеся з дитиною лише під тягарем обов’язку, бо й малюк сприйма­тиме це як щось обтяжливе і неприємне.

2. Говоріть зрозуміло, голосно і з ентузіазмом. Тоді й дитина сприйматиме навчання як процес, який справді вартий уваги, і вбиратиме ваш ентузіазм, як губка воду.

3. Робіть все невимушено і радісно. Не потрібно жодної напруги. Адже напруга — це результат поганої самоорганізації і втоми, а також показник того, що ви самі не знаєте, що робите і навіщо.

4. Довіряйте дитині і давайте їй зрозуміти це своїм ставленням. Всіляко та якнайчастіше демонструйте, що ви вірите у здібності дитини.

5. Постійно давайте їй нову інформацію. Не будьте нудні, не повторюйте надто часто одне й те ж, знаходьте нові слова, вигадуйте нові історії перед тим, як розпочати гру.

6. Навчайте дитину цілеспрямовано й організовано. Успіх безпосередньо пов’язаний з вашою здатністю до самоорганізації. Високоорганізована людина чітко знає, чого хоче, і йде до своєї мети.

7. Поряд з вербальним використовуйте якнайбільше яскравого наочного матеріалу. Як кажуть, «краще раз побачити, ніж два рази почути».

8. Навчайте лише життєрадісну і здорову дитину. Хто, як не ви, добре знає свого учня. Ви знаєте, коли він буває вередливим, роздратованим.

9. Завжди вмійте зупинитися, дозуйте новий матеріал невеликими порціями. Давайте дитині трошки менше інформації, ніж вона здатна ввібрати за одне заняття. Вона тоді буде хотіти більше. Якщо дитина вимагає більше, то це ознака її і вашого успіху. Проте не потрібно піддаватися на ці вимоги (принаймні, негайно).

10. Підносьте знання як подарунок. Кожне заняття повинно бути як улюблені солодощі, як вимріяна іграшка.

11. Не перевіряйте дитину надто часто. Переконатися, чи дитина засвоїла інформацію, можна непомітно для неї. Уникайте слів «давай перевірю, чи ти добре це знаєш, чи ти вже запам’ятав (-ла), чи ти правильно виконав (-ла) це завдання». Натомість скажіть: «Давай поглянемо, що у нас вийшло», стимулюючи дитину до самоперевірки.

Чому краще починати вивчати іноземну мову у молодшому віці? Малі діти, все ще здатні застосовувати свої індивідуальні, природні стратегії опанування рідної мови, коли усвідомлюють, що ті ж самі стратегії можна використати й для вивчення англійської. Діти легше вивчають мову, якщо вони залучені до діяльності, яка нагадує гру. Вони опановують мову, беручи участь у певних видах діяльності разом із дорослими. Спочатку діти усвідомлюють сенс самої діяльності, а потім починають розуміти мову, якою вони спілкуються з дорослими. Малі діти мають більше часу для англійської мови. Шкільні програми для дітей дошкільного і молодшого шкільного віку зазвичай є менш формальними і мозок дитини ще не перевантажений інформацією, яку треба запам’ятати. Домашні завдання, як правило, нескладні або їх немає зовсім і діти менше відчувають стрес, викликаний необхідністю досягти встановлених стандартів.

Діти, які мають можливість опанувати другу мову в молодшому віці, здатні застосовувати ті ж самі підсвідомі природні стратегії вивчення мови у своєму подальшому житті, коли їм потрібно вивчати інші мови. Опанувати третю, четверту та навіть іще більше мов стає легшим, ніж вивчення другої мови.

Малі діти, які опановують мову природним шляхом, а не вивчають її свідомо, як це змушені робити підлітки або дорослі, скоріше матимуть кращу вимову та відчуття природи самої мови та відповідної культури. Коли діти, які володіють тільки однією мовою, досягають зрілості і набувають більшої самосвідомості, їхня здатність опановувати мову зменшується і вони починають відчувати необхідність вивчати англійську на свідомому рівні, користуючись програмами, що побудовані на принципі пріоритету граматики. Вік, в якому відбувається ця зміна, значною мірою залежить від індивідуальних особливостей розвитку кожної дитини, а також від вимог та очікувань суспільства.

Тетяна Лещенко, викладач мовних студій Lala English

Поділитися у соцмережах



ЗАПИШІТЬСЯ НА ПРОБНЕ ЗАНЯТТЯ БЕЗКОШТОВНО!

Залиште ваші контакти, та ми узгодимо з вами зручний для вас час



АБО ЗВЕРТАЙТЕСЯ ЗА ТЕЛЕФОНАМИ

  • +38 096 919 88 41
  • +38 066 380 67 86
Зворотній зв’язок

Залиште заявку і ми вам зателефонуємо